fuck yeah!

wtorek, 14 czerwca 2011 | |

wreszcie sprawa naprawy kompa poszla do przodu. bedzie mozna wrzucac nowe rzeczy.

fuck yeah!

btw: sprawdzcie koniecznie:


zupelnie przypadkiem pojechalem na nich z kumplem na slowacje i bylo...

fuck yeah!




aaa i kilka nowych zabawek spisuje sie znacznie lepiej niz sadzilem, wiec niech juz bedzie po trzykroc: 


fuck yeah!

a-team!

piątek, 3 czerwca 2011 | |

niesamowicie pozytywna mieszanka na styku hard rocka - thrash i heavy metalu. zdjecia z zabrza, a dobra, rasowa wiocha na filmiku z ostatniego koncertu tour w warszawie.








dual coma.

wtorek, 24 maja 2011 | |

za pierwszym razem dual coma nie weszla mi w ogole. za drugim razem w pszczynie nozka chodzila juz elegancko. bardzo fajne granie z pogranicza thrashu i metalcore'a. czyste wokale baaaardzo dobre. sporo slychac tam trivium w lzejszych partiach. zajawka nowej, calkiem niezlej, plyty nizej.








maigra - biological death of my soul

poniedziałek, 23 maja 2011 | |

premiera ich nowego klipu juz w piatek na youtube. zdjecia z gigu w kce, juz niedlugo. polecam goraco. dobry, nowoczesny post metal pozbawiony niepotrzbnego nadcia. slychac echa kobonga.


zajawka obrazka.


chyba najwiekszy hicior z debiutanckiej epki.

obserwatorzy