orkiestra gra, gwiazda jestem ja!

czwartek, 21 kwietnia 2011 | |

pare strzalow frontside z tattoofest 2010. imprezka b. mila pod wzgledem koncertowym. jesli cchodzi o dziaranie, to szczerze mowiac nie wiem. rzucilem okiem na sale i wiecej tam nie wchodzilem. nie moja brocha. zainteresowani podobno byli zadowoleni. frontside widzialem w znacznie lepszej formie, z drugiej strony jeden z najcieplejszych dni lata, cieply namiot, mozna bylo oklapnac.


gdzies tam sie nawet w pomaranczowej koszuli przewijam.









tradycyjnie w "moja deklaracja plonie" goscinnie pachu (huge ccm). swoja droga: one shot eye wraca, wlasnie z pachem na wokalu. dla tych, ktorzy nie znaja bandu darona video do kawalka "drink my blood"nizej:




2 komentarze:

osmax pisze...

Hej miało być mniej wydziaranych metalowców i jakieś półnagie panny !
No i co ??!!

Michał Badura pisze...

troszke mam panocku problemow z kompem, ogarne to to poleca nowosci ;] bedzie pan zadowolony!

obserwatorzy